Pakkasia pitää

Mä oon näin ärtsy ku vaan pakastaa ja maminami on ihan samaa mieltä mun kans. Aamulla me oltas vaan kääriydytty peittoihin ja koisailtu käsi kaulalla kahteentoista jossei meitä häirittis noi työhommat. Mun työni on tarkkailla et tää kämppä ja noi tyypit pysyy kunnossa ja sit mun täytyy tarkkailla vesihanaa, vessanpyttyy ja liikennettä keittiön ikkunasta. Kyllä siinä on kuulkaa duunii yhdell pienell kartusiaanille. Illalla pitää vielä juosta lasersäteen perässä ja istua tulostimen päällä. Haloo, multa puuttuu ylityökorvaukset. Kuulin muuten et velimieskin saa oman laserin sitku tuffeli saa siihen kaupasta patterit. Ne edelliset patterit oli kuulemma hapertunut tai jotain ja nyt niitten pitää laittaa Pösö pitkään iskuun ja lähtee kylille hakeen patterit siihen vehkeeseen. Siellä mailla on kans tosi kylmä ja Iisakin on varmaan peppu härmässä enemmän kuin mulla täällä cityssä korkeella. Mä voin tulla käymään jossain vaiheess jos Pikkunainenkin innostus lähtee kattoon teitä ja kisuu.

Kommentit