Mä autan tässä kuvassa

Laitoin tähän kuvan musta hommista kotona. Mä autoin Pomomiestä joka remppaduunissa. Jossei mulla ollut pää välissä niin häntä kummiskin. Mä kyllä vieläkin ihmettelen miksei mun apu kelvannut, kuka mua paremmin mahtuu pikku koloihin ja muihin vaikeakulkuisiin sopukoihin? Eilen ne tyypit teki kaikkia kummia hommia täällä kotona, jotain korvakynttilähoitoo ja semmosii. Mäkin änkesin kattoon ja koitin tuikkia sitä korvakynttilää tassulla mut taas mä lensin ulos siitäkin hommasta. Koko makuuhuone haisi ihan kummalle sen hommelin jälkeen ja mä menin ja nukuinkin vessassa alkuyön. Muutenkin mua harmitti kun ne tyypit vaan kaimaili keskenään ja mua ei huomattu tarpeeksi. Yleensä mä meen ja raaputan vähän eteisen mattoo siinä vaiheessa jos alkaa tuntuu etten saa olla keskipiste. Nyt mä oon duunissa täällä toimistolla ja taas mua koitettiin jymäyttää. Se kamala makuualusta oli tuotu nyt tänne mun vakioikkunapaikalleni, muka pehmusteeksi. Mun piti oikein nostaa metakkaa ja laittaa ottatukka jakaukselle et nää ymmärsi ottaa sen pois. Maminami uhkas jo et se vie mun kotiin kunnen osaa käyttäytyä vaan häiriköin. Mut hei, se oli sen oma vika, mä en hyväksy sitä makuualustaa täällä enkä kotona. Nyt meillä on rauha maassa ja hyvä tahtotila kaikilla osapuolilla.

Kommentit