Kissanainen

Tähän mä laitoin kuvan Iisakin naapurimirristä. Kun mä tuun maalle kesällä niin mä aion mennä tapaan tätä hemaisevaa Mirrii. Iisakilla on tietty etulyöntiasema kun se asuu siinä lähellä mut mun citycharmi saattaa purra paremmin tai sitten me saadaan molemmat pojat tassusta tältä kissanaiselta. Mun maminami oli nähnyt tän joku päivä ja sano mulle et siinäpä komeeturkkinen katti. On mullakin tosi komee karva joten me sovittas silleen hyvin yhteen tai puoli kahteen. Päivän kevennys. Muuten tänään ollu hiljasta, tyypit meni onneksi duuniin ja mä lepäilen viikonlopun rasituksista. Nyt mä makailen taas täällä kirjahyllyn päällä, koska ne onneksi ymmärsi ottaa mulle ostetun omituisen lepääntymisalustan täältä pois. Mä en tykkää ku mulle tuodaan kaikkii tavaroita ja virikehösseleitä. Sen ihan tyhmän rapinatunnelin mami kans otti toimistolle, mä inhosin sitäkin. Kaikki raapimapuut on kans pepusta, en raavi niihin, se on piste. Tänään taas kasataan niitä kaappei ja hyllyi, mä oikein odotan sitä, se on päivän showtuokio.
Posted by Picasa

Kommentit