Hiiri saa kyytiä


Mä annan näiss kuviss hiirelle kyytii. Hiirestä putos aika monta osaa mun käsittelyn jälkeen ja nyt se on aikas surullisen näköinen kapistus. Sit mä revein tost lahjakorista kans narui irti ja myttäsin sen muutenkin ihan lättänäks. Mut se meni kissaihmisell niin et se varmaan kässäs et miks se oli niinku käsitellyn olonen lahja. Mä tein sille ennakkotarkistuksen kato ensin nääs, et meni vaan lujaa laatua lahjaks. Muuten ollu ihan normisunnuntai, noi tyypit on puuhastellut omiaan ja mä oon pyhittänyt tänkin sunnuntain tärkeimmälle eli lepäilylle. Vähän oon syöny ja käppäillyt ympäriinsä. Äsken kuulin kun mun mamille soitti semmonen tyyppi ja kysy et kuinka kauan mä olin ollut piiloss ennenkuin aloin tottuun tähän kämppään? Meinasin sanoo siihen puheluun ihan välikommentiks et en tarpeeks kauan kun nyt mun perusoikeuksii loukataan tasaisin väliajoin, mm. imuroidaan kun oon paikall ja sit en pääse livahtaan rappukäytävään aina kun haluun. Maminami kehtas sanoo et mun laskettu elinikä on yhtäpitkä kuin panssarijääkärin jos sota alkaa eli noin kolme minuuttii siis jos mä pääsen yksin rappikseen ja siitä ulos seikkaileen. En kai mä nyt tyhmä ole et menisin heti auton alle, haloo.
Posted by Picasa

Kommentit