Pussimies


Mulla on tärkee homma täss taloss. Mun pitää mennä joka pussiin ennenkuin niitä aletaan rahtaamaan täältä alas. Ihan jokainen pitää tarkistaa ja siinä riittää duunii. Nyt mä sain aamupalaksi possunsuikaletta ja se antaa mulle taikavoimia. Mä hyppelen metrii korkeelle ja muutenkin riehun hirveesti. En kyllä kauaa mut vähän aikaa kun mun paristot lataantuu niillä suikaleilla kummasti. Herätin mamin ja nyt me keitellään väkevää aamusufeeta tolle Pomomiehelle ja sit me mennään vielä loikoon porukalla. Loikominen on ihanaa, mä vaanin peittojen alla ja sit me kaikki leikitään. Noi tyypit menee onneksi tänään vesijuokseen ja syömään jonnekin hienoon raflaan, ma saan siis olla nyt vähä itteseenkin välillä. Ihmisnahkasiskokin tulee tänään ja se osaa leikkii aikas hyvin. Et Hyvää Tapanii vaan kaikille, meillä on ollut tosi kiva joulu ja onneksi vielä jatkuu pyhät.

Kommentit