Meitä väsyttää

Oon täällä maalla tapaamass veljee. Täälä on toosi kivaa, me ollaan riehuttu, syöty ja nukuttu. Iisakin mamma yritti syöttää pussiruokaa, mut me vaan sanottii yök, ja lähettii peppua heilutellen veks. Onneks tuli kanarisottoo lopuks, sitä me pojat sitte syötiin, sitten sen jälkeen tuli uni. Mummamamma löysi ihkun harjan, jolla se harjas mua ja mun isoveljee. Oon ihan love siihen harjaa, se on tossa kuvassakin. Toivottavasti maminami tajuu kanss alkaa harjailee mua.

 Iisakkii alko väsyttää ruoan jälkee hirveesti, se nimittäin nukahti tietsikkatuolille. Mun veljest on tullu ihan pöpi, se antaa melkee kaikkien ottaa sitä sylii, mä en anna kenenkää ottaa mua sylii, paitsi maminamin joskus silloin tällöin harvoin. Mut mä tykkää olla tääll mummulassa, koska tääll on veli, kunnon ruokaa, ja tilaa riehuu :)
Terkuin : Nyytsi & Iisakki ja muut perämettän asukkaat

Kommentit