Kuka tuo kissamies on


Seikkailen täällä kotonani kuten konsanaan Unkarissa ruusujen keskellä. Ihmettelen aina välillä kuka on tuo kissamies, joka seuraa mua jokapaikkaan.
Käännän sille katille selkänikin ja silti se näkyy mun takaa, voi kuinka tylsää.
Olin tänään toimistolla duunissa ja nyt mä lepään kotona. Mun meni siellä töissä vatta sekaisin ja mä sain saikkuu ja tulin kotiin lepäämään. Mami antaa mulle vaan piimää ja maitohappobakteereit ja mä karjuin niin kovasti et se anto mulle kuivaraksuja vähäsen. Se Pomomies joka asuu täällä kans tuli kotiin niin mä juoksin sitä vastaan reetuun mamin touhut. Et ei oo antanut mulle mittään ruokaa ja se mies heti sano et pitää pojan saada pötyä pöytään. Mut kyllä mä tyydyin sitten siihen raksulinjaan. Mulla on nyt paastoviikot tai ainakin paastopuolipäivävuorokausi tai jotain. Muuten maminami kirjoittaa aina jatkossa Pomomies, koska oikoluku ei enää jatkossa hyväksy muita kirjoitusasuja tämän Pomomiehen oikolukiessa tekstejä. Fammu hei, asuuko Teillä myös Pomomies, sen kissan isi, jolla ei ole vielä pysyvää nimeä. Tää oli päivän kevennys.


Posted by Picasa

Kommentit