Kokemäen Kolli

Tää on mun uusi kaveri. Kumma tyyppi, mä annan sille kyytii ja se vaan kaatuu tai putoo eikä pistä hanttiin.Mä oon laittanu tän talon elämän ruotuun, illalla about ysiltä mulle alkaa ilmestyä jakaus ottanahkaan jossei mennä maate ja sit maminami saa vähän lukee ja sit valot veks. Se Pomomies on onneksi helppo nakki, se nukkuu muutenkin ajoissa. Aamulla mä  alan venutteleen ja naukuileen ja pudotteleen tavaraa toss kuuden maissa. Täss taloss siis ei riekuta illalla saati maata aamulla. Mä pistän nää tyypit tekeen duunii, on sitten joulu tai juhannus. Mami oli tänään tosi tyhmä, mä pompein sen päällä ja tein kaikkee kiusaa niin se puri mua häntään. Mä järkytyin niin pahasti et jäin tuijottaan siitä haaven öppet ainaskin minuutiks. Se oli semmonen hellä puraisu mut silti. Mä saan tehdä kaikkee pöpii mut noi tyypit ei. Terveisii vaan mun Pomomieheltä sille herrasmiehelle Nummelaan, joka kalisuttelee autonavaimia. Tää meen Pomomies ei ikinä pysys niin kauaa kylässä, kyllä me jouduttas mamin kaa tulen linjurilla kotiin ja Pomomies pyyhältäs tänne yhden yön jälkeen. Tänään mun porukat menee syömään mun iskän vanhemmille, mä en pääse mukaaan, koska sinne tulee varmaan Marttikin ja sit me mentäs niin lujaa pitkin sitä kamppää et me saatas kaikki porttii. Mut mä olin siellä eilen ja en yhtään repinyt koristeita kiinanruususta. Mä olen jo sillai kehittynyt, et mä niinku osaan jo vähän käyttäytyä. Eilen oli ihanaa, kun avattii pakettei ja mä sain osallistua kans. Mami avas kaikki paketit jo aamulla, se on sillai nainen, et se ei pysty hillitteen itseään. Se oon taas nassuttanut suklaatakin aikas paljon, joten pian alkaa se näppyshow ja sitä ei kestä kukaan, ei ainakaan me miehet.Mami sai kamalasti lahjoja ja mäkin sai semmosen pallon, johon laitettiin kissanminttua sisään. Mä nuuskein sitä ja sit mä menin selälleni ja kierittelin sen pallon päällä ja nautin täysillä. Kyllä taa Joulu on hienoo aikaa pikku kissamiehille.

Kommentit