Kissanpäivillä



Mä ny tässä vähän lepään kun mun päivät on muuten niin raskaita. Yleensä mä niinku syön,leikin,lepään,syön,leikin,lepään,syön leikin ja lepään. Tänään mulla oli taas raskas aamu kun kukaan ei herännyt paitti lopulta se pomomies. Mä jouduin käveleen melkein sen päällä ja alla ennenkuin sekään tajus lähteen kahvinkeittoon ja antaan mulle aamusafkaa. Tietty tänään oli sunnuntai ja kai noi ihmiset haluis nukkuu pitempään kuin kuuteen mutku mä oon silloin hereillä niin saa luvan olla nekin. Ihmisnahkasiskoo ei saa hereille millään, sillä on praktiikka niin kova, kun sitä herättelee ne vähäkarvakissat siellä toisessa kodissa niin se osaa leikkiä ihan nukkuvaa munkin kans. Se ei edes käänny vaikka mä tallon ja pusken sitä tajuttoman kovaa. Pah, mun oli pakko antaa periksi ja mennä miettiin maailmaa suihkunurkkaan. Siellä mä nykyään istuksin ja mietiskelen kaikkee syvällistä juttuu.

Kommentit