Kukkuu Kaverit

Hyvää Huomenta, olen juuri heräämässä viidensiltä päiväuniltani tänäänkin. Huitaisen yhtäkkiä kolmen tunnit unet ja sitten taas olen reippaana poikana leikkimään. Olen löytänyt taas uuden ihanan paikan täältä talosta, rakastan nukkua suihkun alla kylppärissä. Nuuhkin siellä onnesta soikeena iskän kylpyvamppua ja välillä haukkaan siitä pikku hampaillani palasen. Kyllä se haisee hyvälle, nuuhkin oikein syvään ja nautiskelen siitä silmät kierossa. Kun oikein nuuhkin niin näytän kuulemma vähän pöpiltä. Maminami piti mua nälässä pari pitkää päivää, mun elimistön kato piti putsaantuu. Sain mä ruokaa mut en sillai riittävästi kupuuni täyteen. Nyt mun kakki on taas kiinteää ja maminami on happy. Se pelkäs et taas alkaa se kakkashow, et mun purkkii pitää koko ajan kytätä mimmosta pötkylää mä lykkään sinne. Mun veljell on kuulemma ollut taas eilen löysää kakkaa mut eläinlääkärisetä oli neuvonut et nyt pitää Iisakin ottaa kulaukset ruokaöljyy ja sit katotaan vasta muita juttui. Terveisii vaan sinne maille, voidaan tulla poikkeen vielä ennen pyhii.

Kommentit