Mummulaan vahingossa


Heippa, mä heräsin aamulla ja herätin kaikki muutkin ja sitten mä vähän kohelsin ympäriinsä ja menin vahingossa istumaan kuljetuskassiini ja kas kummaa mut napattiin autoon ja pääsin mummolaan. Mami tuli töihin ja mä menin sillai hienosti sanottuna saamaan virikkeitä päivähoitoon. Oikeesti mä taidan virittää hoitajani ja varsinkin niiden kukkaset uuteen uskoon mut kyllä mä kestän jos ne kestää. Autossa mä en naukaissut ku kerran, mä en kato enää viitti siellä pahemmin naukua ku mun mami on semmonen tulinen ja se ajaa autookin sillai tulisesti. Eikä se auton ajo mitään mutku se puhuu niitä työpuheluita siinä samalla ja laittaa huulipunaa ja kirjottaa niin mä katoin ihan parhaaksi olla hiljaa ja tarkkailla liikennettä, että edes joku katsois sitäkin. Mamin mieskin on aika hiljaa mamin kyydissä, pari kertaa sillä miehellä on ihan kihara otsatukka meinannut suoristua ku on menty sillai täpärästi eri tilanteisiin mut kyll mä luotan naisiin ratissa, jos toi munkin naiseni on vielä hengissä niin uskon että moni muukin selviää. Muuten meillä on ollut ihan rauhallista elämää, eilen oli ihanaa ku kaikki ihmiset vaan loikoili ja katteli telkkarii, ei mikään ole sen mukavampaa kuin kelliminen vierekkäin sängyssä. Sitten mua ja sitä toistakin silitetään ja sanotaan et voi onpas komeita poikii molemmat. Mikäs meen miesten siinä sitten on maatessa, ruokaa tulee molemmille ja kehuja, mitä sitä enempää osais toivookaan. Mä kuulin mun ihmisnahkasiskolta ihan pöyristyttävän jutun viikonloppuna. Katos ku sillä on siellä toisessa kodissaan niitä vähäkarvakissoja niin sen kissamiehen oli käyny vähän huonosti. Se kato oli siellä asustellut ihan kinginä monta vuotta ja sitten pari vuotta sitten oli käynyt niin, että eteiseen oli ilmestynyt pieni kissanainen. No, tää vähäkarvamies oli ollut ihan järkyttynyt mut se ei ollut vielä mitään, se pieni kissanainen oli sanonut et nau kaikille ja menny sen suuren johtavan uroksen pissalaatikkoon ja pisauttanu sinne keskivirtsat ja sen jälkeen menny sen suuren entisen johtajauroskissamiehen ruokakupille ja syönyt sen ruuat. Ja sitten se peijooni oli menny maaten ja heränny seuraavana aamuna pirteenä leikkimään. Siinä oli menny sen uroksen valta siinä talossa ja mä pelästyin niin paljon tota juttua et aattelin etten taida pahemmin pullistella minäkään, saattahan muuten ilmestyä eteiseen kissanainen.

Kommentit