Mä ja mami




Tässä oon mä ja mun mami. Mun mami on aikas kiva ja mä tykkään, että meillä on kahdestaan kivaa. Mä tykkään keimailla mun mamin kaa mut mä kyllä sanoin sille, että toi pusero tossa kuvassa on liian antava ja tätä kuvaa ei sovi kattella alle 15-vuotiaiden. Mami sano vaan et ihan sama, pitää elämässa olla silmänruokaakin, on niin tylsää muuten. Ja ei mua noi mamin jutut häiritse - musta se on rautanen tyyppi - se käskee mun mennä omaan petiin niin mä poika meen, koska musta on turvallista, että sanotaan mitä tehdään. Marssijärjestys pitää olla meillä kartusiaaneillakin. Nykyään me istutaan sylikkäin ja jutellaan maailman menosta, mä sanon et krr krr ja mami vastaa jotain suomee, en mää tie mitä se sanoo, mut varmaan et mä oon komee ja kaunis ja ihan täytellinen katti. Ei mua haittaa et mua kehutaan, mä kestän sen. Ja sitäpaitti itteeni on kiittäny ja kiitosta on riittäny. Peruttiin sitten se meen Kanarian reissukin, parempi olla vaan kolmistaan joulu täällä meen omassa tornitalossa. Loikoillaan vaan ja nappaillaan suklaata porukalla ja mä syön vaan kaikkee terveellistä. Eikä kissoille saa suklaata antaakaan mut mä saan sit muita herkkui. Mä täs ny laitan terveisii Samil sinne Kokemäelle täs samas syssys, sen Samin mami oli täällä ja musta se haisi ihan jollekin unkarilaiselle kissalle, kun mä nuuskein sen kassii vähän salaa. Se muuten osti Samille kalliin kantolaukun ja semmoset siniset hihnavaljaat ja vaikka mitä muuta. Mä oon ny vähä kade niistä sinisistä valjaksista, mulla on semmoset epämiehekkäät punaiset ja niissä on vielä sydän kaiken muun koreuden lisäksi. Siin sydämes on mun nimi ja mamin numero. Elämä on epäreiluu, mummulassa en saanut popsia kukkasia ja heitellä ruukuista multaa veks. Koitin vähän mutku jäin heti kiinni kun se saakutin multa rapisee parketille. Ärsyttävää kunnei saa toteuttaa luontaisia kykyjään. Mammakin kyllä vähän huokailee kun mä meen vessaan isolle hädälle ja kaivan ja peitän sen jälkeen paljon sitä hiekkakippaani, heittelen niit kivii joka paikaan ja sit mami hakee rikkiksen ja siivoo ja puhisee.

Kommentit