Kissamestaruuskisat

Voi hitsi miten jännää meillä pojilla oli, kun kohdattiin pitkästä aikaa. Ekaksi me mulkoiltiin toisiimme ja sitten me vähän hiippailtiin ja haisteltiin toisiimme. Yhtäkkiä mulla välähti lamppu; täähän on mun tuttu kissamies, täähän on mun veli Unkarista. Kyllä meillä riitti juttuu Samin kans ja sitten se näytti mulle kaikki ne huikeet mestat. Siellä oli pläänii painaa menee, Sami meuhkas edellä ja mä perässä. Seikkailtiin kellariin ja Sami kerto et siellä on useita kissahaamuja haudattuna. Kyll mua pelotti sillai ihanasti mut onneks velimies oli rinnalla niin ymmärsin et ei se varmaan ollut ihan totta joka sana. Mä aion mennä sinne uudelleen kylään, mut voi olla et se Sami tulee huomenna meille. Niillä samin porukoilla on jotain juttui täällä cityssä, Sami pääsee mukaan jos se mies siellä suostuu lähtee sen naisen ja Samin kyytimieheks. Kyl mä tykkäisin et ne tulis tänne kennoon kylään ja mä näyttäsin mun juttui sille.


Posted by Picasa

Kommentit