Happy boy



Mun mamin kynnet sopii mun kaulapantaan. Ja sitten mulla on näissä valjaissa semmoinen sydän, jossa lukee mun nimeni ja sitten puhelinnumeroni, kato jos mä meen hukkaan niin mut palautetaan. Mun mami pelkää, että jos se menee itse hukkaan niin kukaan ei palauta sitä, koska se on niin vähän ihana tyyppi. Mun mamin se mies sanoo, että mun mami palautetaan tosi äkkiä jos joku sen huolis, mun mami on kato semmonen moises ja aina oikeessa. Tosi hankalaa et ympäristö ei aina kässää sitä, munhan mamilta voi kysyä mitä vaan politiikasta uskontoon ja aina tulee vastaus ja riippuu kysyjästä kysyykö enää sen jälkeen uusia kysymyksiä kaikesta jonninjoutavasta. Mun mami on kova laittaa saunan taa tyyppei ja niinpämäkin tiedän et mun vuoro voi tulla nopsaan siihen jonoon jossen mä ole niinku korrekti katti, siis hei mä oon jo ihan cool. Terveisii vaan veljelle, komee mies oli.

Kommentit