Tervetuloa Paratiisiin yöpymään

Nyt me Mamin kanssa stailattiin vierasmaja. Nyt me sitten vain odotellaan niitä yöpyjiä. Mä tykkäisin kovasti, jos niiden tyyppien mukana tulisi tumma & tulinen Donna mun makuuni.

Eilen me tehtiin haketta ja sitä on niin paljon, että voidaan antaa muillekin. Kyllä mulla on ollut kiirusta.
Hirveen jännää oli myös, se että räkättien pienet, suloiset ja pyöreät paistikkaat eikun poikaset hyppelivät pihanurmikolla. Mami pilasi mun suunnitelmat niiden suhteet. Aikuisen oikeesti mä olisin vaan hiukan niitä tutkinut. Lähempään ja tarkemmin.

Illalla mä ehkä näin suden. Ainakin joku liikkui vessapolulla, kun olin menossa kurkkaamaan kompostin taakse. Mua on kyllä ankarasti kielletty menemästä illan hämärtyessä noihin pensaisiin. Voi olla, että se susi oli mun mielikuvitusta; illan tullen alkaa mulla & Mamilla ajatukset laukkaamaan hurjaa vauhtia. Pomomies hermostui meille molemmille saunan jälkeen. Mulla oli hirvee kakkoshätä ja mökki haisi aika pahalle, kun tuuppasin purkin täyteen. Mami ei suostunut lähtemään A kompostoimaan mun jätettä B) hakemaan suulista uusia puruja. Niinpä meen urhean Ritarin piti suorittaa nämä korjaavat toimenpiteet. Ja kyllä se sitten aika paljon marmatti:)

Nyt me ollaan jo himassa, Mai & Pomomies menee Silakkamarkkinoille. Mä lepäännyn.


Kommentit