Ilvesmäen viikonloppua syyskuussa

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by PicasaNäissä ekoissa photoissa mä olen vielä kotona Tornissa. Näissä lopuissa mä olen jo maalaiskodissani. Kyllä meillä oli taas mukavaa. Me tehtiin ruokaa yhdessä. Mami on taas sillä VHH-lla ja mua hirvitti jos mäkin joudun. Pomomies on kieltänyt meitä käyttämästä seuraavia sanoja; ketoosi, kohopenkki ja haketus/tervaus. Hän kuulemma aina jotenkin mystisesti joutuu sekaantumaan näihin meidän puuhiin. Mutta kyllä sille varmaan ikävä tulisi ilman meitä:) Lauantaina me siivottiin ja sitten meille tuli vieraita. Mamin porukat & Ihmisnahkasisko. Ilma oli ihan uskomaton. Auringonpaistetta niin, että ulkona tuli jo ihan kuuma. Mä menin hukkaan moneksi tunniksi illemmalla. Mami hermostui mun puuhiini. Nyt mulla on niinku porttia mm. saunan ja autotallin taakse. Aika tylsää, siellä on ne parhaat hiirimaat. Ja Ilves, tietää Mami. Alimmassa kuvassa on salainen ase, potta. Se on oikein perintökalleus. Saara-mummulta saatu. Se on yön pelastus; ei me Mamin kanssa uskalleta kiilusilmien joukkoon ulkohuussiin mennä.

Kommentit