Ilvesmäen viikonloppu




























Mä laitoin vähän kuvia mun viikonlopusta. Mulla oli tosi jännää. Sain hiirestää Mamin & Pomomiehen valvovan silmän alla. Nappasin siinä sitten päästäisen ja oli mulla mairea ilma naamalla. Olin just viemässä sitä lahjaksi jollekulle, mutta Pomomies sitten likvidoi sen jonnekin.

Me ollaan nyt nyt mun porukoiden kanssa sisustettu ja tehty kaikkia muita ulkohommia. Meillä oli jo ekat vieraat ja juotiin yhdessä kuoharia ja syötiin mansikoita. Sitten me puheltiin ja saunottiin.

Mami on kannellut tavaroita eestaas ja mä olen pyörinyt apumiehenä messissä. Mulla oli oikein hieno "daycare"-mesta. Noh, en mä siellä pysynyt vaan hyppäsin kevyesti klasista ulos. Kyllä me hämmästyttiin äireen kanssa, kun astelin sitä vastaan huussipolulla. Olin just menossa ilveksen nami-paistiksi. Noh, Nyyttoni 1 - Ilves 0. Onneksi.

Mä olen aika Citykissamies, niin mä en tajuu näitä luontojuttuja. Kurkistelen vaan joka paikkaan, ihan sama onko vastassa Kalle Kyy tai Herra Hiiri.

Mutta tosi kivaa meillä oli ja mä taas postaan, kun tulee uusia juttuja. I Love You All:)

Kommentit