Ilvesmäen Herra - Nyyttonin Kesäparatiisi



















































































 Eli mun porukat osti mulle ikioman Kesäpaikan. Tää on aika metsässä ja mä en takuulla osaisi sieltä kaupunkiin. En kyllä aatellut lähteäkään, siellä on aika paljon kaikkia eläimiä. Mä näin heti ainaskin karhun, ahman ja sitten useita susia. Alimmaisena on kuva paikallisesta susihukasta. Tällä oli kyllä panta, mutta se olikin pantasusi. Kyllä mulla riitti haistamista, Mami päästi mut sinne vinttiinkin pönkimään. Siellä vasta oli puuhaa mulla. Tää on nyt mun porukoiden "proggis". Mami aikoo rakentaa tästä semmosen omatekoisen Strömssön. Me ei ehkä päästä heti telkkariin. Musta ei siis nyt tänä kesänä vielä tule kuuluisa Kissamies. Me blogataan nyt näitä juttui mitä täällä touhutaan. Pysy siis kuulolla; näet miten mun Kesäparatiisi kehittyy.

Kommentit

Lähetä kommentti