Samsung Energy on tehty kestämään

Olen ootellut, että Maminamin kirjallinen suoni aukeaisi ja se alkaisi kirjoittaan uutta kirjaansa. Saattaa olla, että tää olematon tulostin romahtaa mun altani ennenkuin se tapahtuu. Aamulla Mami ihmetteli mitä kummaa natinaa kuuluu toisesta makuuhuoneesta. Mähän poika vaan venyttelin itteeni tässä omassa paikassani ja kattelin samalla ikkunasta ulos. Me mennään tänään maalle, jippii! Laitan tähän sitten kuvia musta ja Velimiehestä maatöissä. Me aiotaan grillata ja tehdä kaikkee muutakin kivaa.
Mulla on pikku ongelmia ollut tässä kotona. Mun kaikki hiireni on taas tungettu kirjahyllyn alle. Mä en kässää millai ne aina joutuu sinne piilosille. En oikein tiedä ketä enää edes syyttäisin tästä hiiriasiasta. Mulla ei siis varsinaisesti ole osuuttaa tähän juttuun. Onko sun Iisakki lelujas hukattu? Tai tavaroitais siirrelty ilman lupaa? Mä luulen, että meillä toi Maminami siivoilee turhan innokkaasti. Pomomiehen kalsaritkin on aina siirretty, sukista puhumattakaan väärään paikkaan. Me ei kässätä miksei meen kamat saa olla rauhassa, kalsaritkin on vaan koristus olohuoneen soffan päällä. Terveisii kaikille ja pusu kanssa.

Kommentit