Nyyttonin piilopaikka

Hupsis, menen aina tänne vaatekomeroon lymyilemään. Välillä mua ei sitten huomata ja ovi lyödään kylmästi kiinni. Luonteelleni tyypillisesti istun täällä ja odottelen kaikessa rauhassa. Välillä Maminami hakee mua ihan paniikissa. Mut en mä viitti naukua, kyllä se lopulta kurkkaa tännekin. Vappu meni mulla ihan putkeen. Tänään kävin moikkaamassa Velipoikaa. Käppäiltiin ulkona ja juteltiin miesten juttuja.
Ihmisnahkasisko ja Maminami valvo viime yönä ihan hirveen myöhään ja mun rytmi meni sekaisin. Heräsin vasta puoli kymmeneltä ja olin ihan huuli pyöreenä, kun tsekkasin kelloo. Kyllä noi naiset sotkee meidän kollien elämää. Pomomies meni maate jo yhdeksältä ja oli ihan pirtee aamulla. Kaksitoista tuntii sopii meille pojille unta. Me ei valvota - on sitten vappu tai juhannus. Hui - hai. Amatöörit juhlii semmosia, meillä on juhlapäivä joka päivä. Everyday is holiday - se on meidän poikain motto.

Kommentit

  1. Terve Nyyttoni, ko mää menin pihalle kaikesa rauhasa asioilleni, nin eikö maar Mirri ronna tullu vastaan mun liuskekivilläni ja oli nokka tonollansa, pää pystysä, ko nin kamalalta meen jäljet haisi sen miälestä. Mää sanoin, että kuule ronna, ko ton liätelannan yli et sääkän kyllä haista mittään, älä yhtään uhittele. Se rupes mua käpälöimään ja onneks pääsin sisälle ovenravosta ja ko mää ehrin ikkunalle saakka, se istu mun laurallani ja pesi naamaansa. T.Iisakki maalta.Ps. Muistaks semmosen umpikujan, ko meiltä meni pitkä tovi, ennenkun huamattiin peruuttaa. Se pahuksen ronna osas heti tulla takaperin, että häntä vaan töyssy. Ny mun täyttyy saara lepääntyä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti