Varoittava kuva

Mä olin siellä maalla niin tämmönen kuva vilahti mun mieles - täytyy varoittaa sitä velipoikaa et siellä saattaa olla tommonen kettumies vaanimas jos menee varomattomasti Iisakkin ulos ihan vaan tepasteleen. Mulle ainakin syöpy ihan verkkokalvolle toi hommeli joten mä aion pysyy täällä citys ja korkeella ylhäällä turvassa. Tänään mulla on ollut lokoisa loppiainen, noi tyypit on ollu aikas paljon tässä kotona ja meen heti viivana petiin makaileen maminamin viekkuun jos se menee sinne suuntaankin. Mulle on annettu tänään aamiaiseks, lounaaks ja jopa päivälliseks ankka & et jotain porkkananamakuista whiskaspurkkihösselii ja mä meinaan sanoo et jos ei pidot pian parane niin mä vaihdan taloo. Mulle pitää ainakin kerran viikossa tai siis joka päivä paistaa kanaa niinku Unkaris ymmärrettiin tehdä. Pitäs ottaa varmaan tassupuhelu sinnepäin ja kertoo näistä suomilaisista, no siel maalla ne onneksi tajuu tehdä sitä kanariisimössöö meille pojille.

Kommentit