Nyyttoni mummulassa hoidossa

Mä olin kokoajan tän näköinen kun olin hoidos mummulas. Ei vaan oikeesti mä hyppelin jatkuvasti tälle hitsin liukkaalle tiskialtaan pöydälle ja siitä tämä paha ilme kunnei tassu pitänyt millään. Tänään mulla oli duuniblues ja kyllä mull oli taas kiire päivä. Sattu vielä sillai ihana päivä et siell toimistoll siivottiin ja mä jaakasin sitä lattiamoppii ihan sata kokoajan. Sitte sillä Niinalla oli vielä semmonen ihan must strutsinsulkahössäkkä, jolla se pyyhki pölyjä ja mua. Määki oli ihan pölynen kun nuohoon joka kolos. Kummitustäti otti musta kuvii siellä toimistoll ja maminamin piti laittaa ne nyt illal blogiin mut se tietty unohti kameran toimistoll. Kyll mä niinku vahdein sen touhui mut eihän nää naiset meikää kuuntele, heitti mut vaan kantokassii ja sitt tultii lujaa pienellä punasella paholaisella kotiin. Naapurin mies oli autokatokses kun me tultiin siihen sataa ja kysy et " onks toi ny se ulkomaanelävä?" Mä naukasin sille et mä oon Unkarist siis suomen sukulaiskansaa ja se heti tuumas et onpa komee kolli. Mä laitoin sen mun suosikkilistalle sit kans. Se mun kummitustäti on kans kiva, se osaa hoitaa mua ja ottaa musta kuvii. Se on käyny oikein semmosen digikamerakurssin ja nyt sillä on oikein elävä mallikin harjoitukseksi. Heti kun se ottaa kameran esiin niin mä ponkasen asentoon ja alan poseeraan. Mä laitan niit kuvii sit tähän kun toi mun muistamaton maminami muistaa ottaa sen kameran himaan.

Kommentit