SIR Newton

Mun nukkumapaikka on tässä mamin kainalossa mutta viime yönä siinä nukkuikin mamin paikalla Pomomies. Mut koska mä oon kissamies niin mä menin siihen vaan sen viereen pötkölleen ja sit me miehet maattiin siinä kuput täynnä rinnatusten koko pitkä yö. Mä nuuskein Pomomiestä salaa, koska ne oli siellä kylässä ja se oli laittanut itseensä miesten haisua, semmosta Jean Paul jotain Gaultierii ja se sit haisee hyvälle. Se on semmonen naisiin menevä tuoksu mut kyll se muakin ihastutti. Ne oli saanu siellä hyvää ruokaa ja maminami aikoo nyt tehdä samanlaisii pippuripihvei kun siellä oli ollu. Mä kyllä vähän epäilen mut koittakoon ny. Sit siellä kyläs oli kaksi kissaneitoo, Ruuti ja Mirabella ja niistäkin oli jäänyt vaikka mitä haisui noihin mun ihmisiin. Et hei kiitti vaan, oli kiva ilta:) Maminamin ääni on nyt ihan menny kun se oli niin laulanut niit hikityskappaleita kuten vaiks Staying alivee, siin menee korkeelle ja kovaa.Nyt ne mun ihmiset väkräs valkosipulikanaa uuniin ja mä autoin kuorii valkkareita. Niitä laitettiin sinne paljon ja taas täällä tuoksuu niinku Unkarissa konsanaan, mun pitää tänään vielä haistella Pikkunaisen ponivaatteet ja kassi, se lähtee tänään taas toiseen kotiin ja sit ne lähtee Epygtii, se on mulle vaikee sana mut mä opettelen vielä sanoo sitä ja sit mä toivoin et se tois mulle tuliaisiks semmosen kissapatsaan Bastiksesta, kissojen jumalattaresta. Epygtiläiset meinaan ymmärsi kissojen päälle ja ne oli siellä silloin oli jumalan asemasssa faaraoitten aikaan ja mä luulen et mun sukujuuris vertaa jotain niitten verihommii tai ainakin jotain harvinaisempaa ranskalaista sinistä verta. Et mua voi alkaa puhutteleen SIR Newton.

Kommentit