Kotona jälleen

Heippa jälleen kotoo. Pääsin taas takas cityyn ja nyt mä oon kyllä vaan nukkumas kokoajan. Maminami shoppaili meille molemmille kundeille tämmöset timangei ja briljanttei täynnä olevat kaulapannat. Ihan mieletön shaini kun valo osuu niihin. Musta se on kyllä lähinnä naurettava mut voin mä pitää sitä noitten naisten mieliksi. Ihmettelen vaan miten Iisakki kehtaa käyttää omaansa ku naapurin Mirri tulee kylään, Iisakkihan on ihan kuin Dallasista karannut kun sen näkee siinä pannassaan. Mut voi olla et Mirri menis sen kaa sit naimisiin kun se luulis et Iisakki on öljysheikki ja niillä on kato rahaa ostaa mirreille vaiks kultaset ruokakupit tai jotain. Maminami ja se pikkunainen oli niin kauan valkkaas tänään näit mun helyi et se pomomies joutu jo soittaan ne auton kyytiin, mami vaan hypisteli astrokaupassa kaikkii joutavii korui ja se pienempi teki ihan sitä samaa, naiset on naisii. Mä lihosin siel mummulas kilon, se kato saa sipulitkin kasvamaan isommiksi kuin muut ja meen pomomies epäili et se käytti meihin ytysipulinkasvatusainetta. Oikeesti se jauho meille broilerii,riisii ja porkkanaa ja sitä me pojat syödään ihan simona ja Simokin syö sitä meen kans. Nyt Pomomies paistoi broilerii ja mä söin jo sitäkin ja sit ne teki sinappii ja tomaattikeittoo ja pestokanaa, joten täällä on huumaavat tuoksut. Huomenna ne menee karaokepäivällisille Kyläsaareen joten mä saan nukkuu rauhassa. Pomomiehen pitää opetalla laulaan Frank Sinatran "when I was young" Sylville ja siinä riittää haastetta. Aattelin et tehtäs sille jekku sitku se täyttää ne maagiset vuodet ja MÄ hyppäisin  kaakusta syliin ja laulasin mut ei taida riittää aika siihen temppuun täs elämäs.

Kommentit